GROWN UP. >

Posted: August 19, 2012 in Uncategorized

„Ja pierdole, jako odpowiedź, na otaczającą nasz rzeczywistość.”

Dopiero teraz rozumiem co znaczy dorastanie. Wcześniej zachowywałam się jak zachowywałam i myślałam, że taka już jestem, teraz sama zaczynam dostrzegać jak wielką władzę mają nade mną hormony. Siedzę cały dzień, jestem śpiąca, w końcu się kładę i nawet nie wiem kiedy, zasypiam. Mam ‘doła’, niewiadomo z jakiego powodu, a to jest najgorsze, bo przy tym ranie swoich bliskich. Oglądam filmy, których normalnie bym nie oglądała itd.

To
Po prostu
Przykre.

Ale cóż, tak wiem, to normalne, na tym się świat nie kończy…

mGAWS.

Leave a Reply

