TRUE STORY

Posted: August 19, 2012 in Uncategorized

Uff..

Jaka ulga, otóż z przyjaźnią, której starałam się pomóc już wszystko w porządku i nie zanosi się na jej koniec. Cieszę się, bo po 1. jest to prawdziwa przyjaźń między chłopakiem, a dziewczyną. I chociaż mi bardzo zależy na nim, nie będę zazdrosna o jego przyjaciółkę, co prawda jego poprzednie związki rozpadły się właśnie przez nią, ale ja uwielbiam tą dziewczynę i wiem, że nie byłaby w stanie mi tego zrobić. Ona jest w szczęśliwym związku i chociaż jej nie ufam mam dziwne przeczucie, że nie zagraża temu co jest między mną a jej najbliższym przyjacielem. A to, ze ‘rozbiła’ jego dwa poprzednie związki.. wiem, że pozory mylą, i chociaż wiele osób karze mi na nią uważać, ja jestem spokojna. A po 2. on bardzo mnie kocha, wierzę mu i wcale nie jestem zaślepiona uczuciem, bo to ja akurat mam pewne wątpliwości…

mGAWS.

Leave a Reply

