“Zycie jest, kurwa, mega NIESPRAWIEDLIWE.” – jako najbardziej zalosne slowa jakie w zyciu słyszalam o.O

Posted: August 27, 2012 in Uncategorized

„JA PIERDOLE, jako odpowiedź na otaczającą nas rzeczywistość.”   -.-

Jebie mnie to co myślą inni, ale jednak się przejmuję.
Jebie mnie to co robią inni, ale jednak się martwię.
Jebie mnie wszystko co nas otacza, a jednak NIE.

Czasem nasze relacje się sypią i, kurwa, nic się nie da zrobić. Powszechnie wiadomo, ze najbardziej ranią najbliżsi i to jest oczywiste, nie trzeba pytać dlaczego, oni ranią najbardziej, gdyż to właśnie ich obdarzamy największym uczuciem. Więc to oni mają nad nami władzę absolutną. Powinniśmy się więc nauczyć ograniczać nasze zaufanie. Tak, to jest najważniejsze, aby przetrwać.

UWAGA, nie istnieje coś takiego, jak NIEZALEŻNY NASTOLATEK. Otóż jest zależny i to od rodziców! I to jest normalne.
Kocham i szanuję moich rodziców, bez względu na to co mi zrobią. Czy będą się na mnie drzeć, czyn dostanę w twarz. Ludzie, to jest NORMALNE. Dlatego też błagam, wszystkie zbuntowane 12, 13, 14, 15 i niektóre 16, aby w końcu zrozumiały, że świat nie kręci się wokół nich!

mGAWS.

Leave a Reply

